Депутати Лозівської районної ради взяли участь у навчальному онлайн-семінарі для депутатів місцевих рад Харківської області, який відбувся 21 січня. Семінар був присвячений питанням реалізації повноважень депутатів місцевих рад.
На семінарі детально говорили про:
статус, права та обов’язки депутата місцевої ради;
регламент місцевих рад, роботу в постійних комісіях;
роботу з виборцями та звітування депутатів місцевих рад;
антикорупційне законодавство та обмеження в роботі депутатів місцевих рад.
«Статус депутата місцевої ради – це не тільки додаткові права і можливості, але також і обов’язки, які відрізняють депутата, як обраного виборцями представника, від інших членів громади. Саме від вашого професіоналізму залежить якість прийнятих рішень та можливість успішного розвитку територіальних громад. Спроможна громада, яка розвивається, зокрема, завдяки вашим зусиллям, це дуже достойна нагорода за ефективну працю у місцевій раді», — зазначила Оксана Черкас — керівниця Харківського регіонального офісу Програми U-LEAD.
Довідково:
потенційний конфлікт інтересів — наявність в особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
реальний конфлікт інтересів — суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Семінар провели Оксана Черкас – керівник Харківського регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» та Дмитро Фокасієв – радник з питань децентралізації та місцевого самоврядування Харківського регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою». Лозівська районна рада дякує їм за якісно проведене навчання, відповіді на запитання та організацію онлайн семінару.
Всі матеріали семінару було надіслано на електронні адреси депутатам для більш детального вивчення.