ЛОЗІВСЬКА РАЙОННА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХХХІІ сесія VІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 05 червня 2013 року м. Лозова
Про хід виконання Програми щодо підтримки
діяльності Лозівського МВ ГУМВС України
в Харківській області на 2011-2015 роки,
затвердженої рішенням районної ради
від 24 грудня 2010 року
Заслухавши інформацію про хід виконання Програми підтримки діяльності Лозівського МВ ГУМВС України в Харківській області на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням районної ради від 24 грудня 2010 року (ІІІ сесія VІ скликання), районна рада
В И Р І Ш И Л А:
- Інформацію про хід виконання Програми підтримки діяльності Лозівського МВ ГУМВС України в Харківській області на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням районної ради від 24 грудня 2010 року, взяти до відома (додається).
- Районній державній адміністрації продовжити виконання Програми підтримки діяльності Лозівського МВ ГУМВС України в Харківській області на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням районної ради від 24 грудня 2010 року (ІІІ сесія VІ скликання).
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії районної ради з правових питань, депутатської діяльності та місцевого самоврядування (В.А.Семенов), з питань бюджету та спільної власності територіальних громад (А.В.Семенов).
Голова районної ради І.Нестєров
Матеріали
на сесію районної ради
від 05.06. 2013 року
ІНФОРМАЦІЯ
про хід виконання Програми щодо підтримки діяльності
Лозівського МВ ГУ МВС України в Харківській області
на 2011-2015 роки
Рішенням районної ради 24 грудня 2010 року (ІІІ сесія VІ скликання), на підставі ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» затверджена Програма щодо підтримки діяльності Лозівського МВ ГУМВС України в Харківській області на 2011-2015 роки.
Дана Програма була прийнята для забезпечення виконання відповідних заходів щодо профілактики правопорушень на території району, надання матеріально – технічної та фінансової допомоги міськвідділу міліції з метою забезпечення заходів активної протидії злочинності.
Хід виконання Програми у 2011-2012 роках та на початку 2013 року аналізувався та розглядався на засіданнях постійної комісії районної ради з правових питань, депутатської діяльності та місцевого самоврядування, а також на сесії районної ради 21 вересня 2012 року.
Питання щодо ефективності заходів, що вживаються для забезпечення правопорядку в районі також розглядалося:
24 грудня 2012 року на засіданні колегії «Щодо реалізації в районі комплексної Програми профілактики правопорушень в Харківській області на 2011 – 2015 роки за 2012 рік».
25 лютого 2013 року на засіданні Ради протидії злочинності і корупції при райдержадміністрації «Про стан виконання районних заходів щодо профілактики правопорушень і злочинності у молодіжному середовищі району.
На сесії районної ради 20 березня 2013 року заслуханий звіт начальника МВ ГУМВС України в Харківській області Пономаря М.Г. «Про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку у Лозівському районі».
Крім того, питання забезпечення правопорядку неодноразово розглядалися на робочих нарадах голови райдержадміністрації з керівниками правоохоронних і контролюючих органів.
Також при проведенні виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації, сходів громадян та інших заходів, до участі в них постійно запрошуються керівники або представники правоохоронних органів, що дозволяє оперативно, безпосередньо на місцях вирішити те чи інше питання, реагувати та вживати відповідних заходів на запити, звернення громадян щодо забезпечення їх конституційних прав, підтримання належного правопорядку на відповідних територіях сільських та селищних рад.
Позитивний вплив на стан взаємодії райдержадміністрації та правоохоронних структур району має постійна участь керівництва і співробітників правоохоронних структур в роботі консультативно — дорадчих органів при райдержадміністрації.
Так, начальник МВ ГУМВС України в Харківській області Пономар М.Г входить до складу колегії райдержадміністрації. Постійно бере участь в роботі районних планерних нарад, а також в роботі трьох дорадчих органів при райдержадміністрації. Крім того, заступники начальника міліції беруть участь у роботі ще 12-ти дорадчих органів.
З метою профілактики правопорушень, усунення причин, які впливають на зростання злочинності, районною державною адміністрацією здійснюються відповідні заходи, а саме:
з метою подолання бідності і безробіття управлінням праці та соціального захисту районної державної адміністрації протягом звітного періоду проведено 4 засідання комісії з легалізації робочих місць. Обстежено з початку року 35 суб’єктів підприємницької діяльності.
Станом на 01.04.2013 року в районі створено 33 нових робочих місця, в тому числі: на підприємствах створено 4 робочих місця; укладено та зареєстровано у службі зайнятості 15 трудових договорів між фізичними особами-підприємцями та найманими працівниками; зареєстровано 14 фізичних осіб-підприємців. Із них 2 робочих місця створено за рахунок виплати одноразової допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності.
З метою підтримки соціально вразливих верств населення в І кварталі
2013 року в повному обсязі профінансовано передбачену законодавством допомогу сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам та дітям-інвалідам (всього 2453 особи).
Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснюється взаємозв’язок з кримінально – виконавчою службою та виправними колоніями, де відбували покарання неповнолітні та молодь. У випадку потреби та за їх особистим бажанням проводиться соціальний супровід неповнолітніх та молоді, які звільнились з місць позбавлення волі (15 осіб) та ті, що були умовно засуджені (6 осіб).
З метою попередження злочинності серед неповнолітніх службою у справах дітей райдержадміністрації спільно з відділом кримінальної міліції в справах неповнолітніх МВ ГУ МВС України в Харківській області протягом І кварталу проведено 22 профілактичних рейди, а також 15 лекцій у навчальних закладах. Крім того, служба у справах дітей райдержадміністрації постійно проводить роботу щодо виявлення дітей, які проживають у сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах. Станом на 01.04.2013 року на профілактичному обліку служби перебуває 66 дітей з 26 сімей. Проведено 20 обстежень проблемних сімей. Під час обстежень з батьками проведено профілактичні бесіди щодо відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків. Офіційні попередження надано 10 батькам, 1 особу притягнуто до адміністративної відповідальності.
Взаємодія між головами сільських та селищних рад району та дільничними інспекторами міліції залишається одним з найголовніших питань у роботі райдержадміністрації. У 2012 році було вирішено питання щодо направлення на навчання в спеціалізовані заклади кандидатів на посаду дільничних інспекторів міліції. На даний час район обслуговує 10 дільничних інспекторів міліції і 2 помічники.
Міськвідділом міліції було оновлено графіки прийому громадян дільничними інспекторами міліції. У районних ЗМІ розміщені матеріали щодо закріплення дільничних інспекторів міліції за відповідними територіями, фото дільничних інспекторів міліції, місце та час прийому громадян.
Виконкомами сільських, селищних рад переглянуто і здійснено заходи щодо постійного забезпечення дільничних інспекторів міліції приміщеннями для проведення прийому громадян (з них 10 окремих і 11, що виділяються на час прийому згідно з графіком прийому громадян дільничними інспекторами міліції). Крім того, виконкомами сільських, селищних рад надається постійна допомога дільничним інспекторам міліції у користуванні оргтехнікою, телефонним зв’язком і в міру можливостей -паливно-мастильними матеріалами. Також до здійснення зазначених заходів залучаються сільгосппідприємства району. Крім того, необхідно відмітити, що у ІІ півріччі 2012 року виконкомом Краснопавлівської селищної ради були виділені кошти і здійснено ремонт приміщення опорного пункту дільничних інспекторів міліції.
Також за підсумками 2012 року головою райдержадміністрації до 20-ї річниці Дня міліції України заохочено грамотами і грошовими винагородами дільничних інспекторів міліції, які мають високі показники у своїй роботі, на суму 1000 грн., така ж сума для заохочення виділена і на цей рік.
Міськвідділом міліції і виконкомами сільських, селищних рад проводиться робота з підбору кандидатів на посади громадських помічників міліції. Станом на сьогоднішній день підібрано і працюють 20 помічників дільничних інспекторів міліції, які здійснюють постійну допомогу дільничним інспекторам міліції у забезпеченні громадського порядку.
Серед позитивних моментів слід відзначити наявність у Краснопавлівській та Орільській селищних радах по одному громадському помічнику дільничних інспекторів міліції, які утримуються за рахунок місцевих бюджетів.
Крім того, відповідно до Програми щодо підтримки діяльності Лозівського МВ ГУМВС України в Харківській області на 2011-2015 роки,
МВ ГУМВС України в Харківській області у ІІ півріччі 2012 року надана фінансова допомога у розмірі 25 тис. грн. на придбання паливно-мастильних матеріалів.
На цей рік заплановано фінансова допомога на ці ж цілі у розмірі
30 тис. грн., але у зв’язку із відсутністю коштів гроші поки ще не виділялися.
На виконання Програми налагоджена постійна робота по взаємодії міськвідділу міліції із засобами масової інформації. Практична робота особового складу МВ щодо розкриття резонансних злочинів, проведення оперативно-профілактичних відпрацювань та їх результати доводиться до населення систематично та із зазначенням як позитивних, так і негативних моментів.
Районною державною адміністрацією продовжується робота щодо виконання Програми підтримки діяльності Лозівського МВ ГУМВС України в Харківській області на 2011-2015 роки.
Перший заступник голови
районної державної адміністрації О.М. Жидков
Євсюков 2-30-10