ЛОЗІВСЬКА РАЙОННА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХХV сесія VІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 16 листопада 2012 року м. Лозова
Про затвердження Програми
забезпечення пожежної безпеки
в Лозівському районі на 2012-2016 роки
Відповідно до Закону України ”Про пожежну безпеку”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.02.2009 р. № 156 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2009-2013 роки», на підставі статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Програму забезпечення пожежної безпеки в Лозівському районіна 2012-2016 роки (далі — Програма), що додається.
- Районній державній адміністрації за підсумками звітних періодів поточного року та під час формування проектів районного бюджету на наступні роки передбачати кошти на здійснення заходів зазначеної Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії районної ради з питань соціально-економічного розвитку та екології (Ю.І.Пономаренко), з питань бюджету та спільної власності територіальних громад (А.В.Семенов).
Голова районної ради І. Нестєров
|
ПРОГРАМА
забезпечення пожежної безпеки в Лозівському районі
на 2012 -2016 роки
СПИСОК СКОРОЧЕНЬ
АПС - автоматична пожежна сигналізація
ГУ — Головне управління
ГТУ - Головне територіальне управління
ДПД — добровільна пожежна дружина
ДЮП - дружина юних пожежних
ДПО — державна пожежна охорона
МНС — Міністерство надзвичайних ситуацій
РВ - районний відділ
РДА — районна державна адміністрація
СЦЗ - служба цивільного захисту
І. Вступ
1. | Ініціатор розроблення Програми забезпечення пожежної безпеки в Лозівському районі на 2012 -2016 роки (далі-Програма) | Відділ з питань надзвичайних ситуацій Лозівської районної державної адміністрації |
2.
|
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми | Закон України «Про пожежну безпеку», постанова Кабінету Міністрів України від 25.02.2009 р. № 156 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2009-2013 роки». |
3. | Розробник Програми | Відділ з питань надзвичайних ситуацій Лозівської районної державної адміністрації |
4. | Відповідальний виконавець Програми | Лозівська РДА, СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС України в Харківській області, Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області. |
5. | Учасники Програми | СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС України в Харківській області, Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області, Лозівська районна державна адміністрація |
6. | Термін реалізації Програми | 2012-2016 роки |
7. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми (для комплексних програм) | Кошти місцевого бюджету, кошти організацій та інші не заборонені законодавством кошти |
8. | Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідних для реалізації Програми, усього | Виходячи з фінансових можливостей |
ІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма, аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання шляхом розроблення і виконання Програми
Проблема забезпечення протипожежного захисту об’єктів в Лозівському районі полягає у необхідності реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки, яка відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку» є невід’ємною частиною державної діяльності щодо охорони життя та здоров’я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища.
У цілому з 2007 по 2011 рік в районі зареєстровано 229 пожеж, внаслідок яких загинуло 20 осіб та 9 травмовано.
За зазначений період від пожеж завдано прямих збитків у сумі понад 1,3 млн. гривень, а загальні економічні витрати становлять більш як 4,4 млн. гривень.
Незадовільний стан справ з пожежами та їх наслідками свідчить про необхідність розв’язання проблеми охорони життя людей, національного багатства і навколишнього природного середовища, що потребує посилення протипожежного захисту об’єктів Лозівського району.
Обмежене фінансування заходів, передбачених на підвищення рівня протипожежного захисту району, призвело до того, що підрозділи МНС на
15 відсотків не укомплектовані спеціальними пожежними автомобілями. Понад
85 відсотків наявної пожежної техніки вичерпало свій моторесурс і за строками використання підлягають списанню. Недостатність коштів на державному рівні не дає змоги СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС України в Харківській області позитивно вирішувати питання щодо розроблення і придбання сучасних зразків пожежної техніки, обладнання, засобів зв’язку та індивідуального захисту особового складу.
Проаналізувавши ефективність заходів, які вживалися щодо проведення роз’яснювальної та масово-профілактичної роботи серед населення з метою попередження травмування та загибелі людей на пожежах за попередні періоди, встановлено, що робота в даному напрямку проводилась на недостатньому рівні. До цієї роботи не в повній мірі залучались можливості сільських та селищних рад, закладів освіти, культури, соціального захисту населення, лікувальних та житлово-комунальних установ.
Проблемою залишається стан забезпечення протипожежного захисту об’єктів з масовим перебуванням людей, а саме об’єктів освіти, культури та закладів охорони здоров’я району. На даних об’єктах питання щодо виконання капітальних протипожежних заходів не вирішуються впродовж багатьох років. Не виконується вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель. Потребують заміни застарілі установки автоматичної пожежної сигналізації на нові сертифіковані з виведенням сигналу про пожежу на пульт центрального пожежного спостереження. Існуючі системи протипожежного захисту зазначених об’єктів характеризуються високим ступенем зношеності і не гарантують надійної роботи за призначенням у разі виникнення надзвичайної ситуації. Така проблема потребує постійного залучення коштів на їх технічне обслуговування.
Вищезазначені питання по об’єктах з масовим перебуванням людей постійно розглядаються на нарадах, засіданнях районної комісій з питань ТЕБ та НС, керівники притягуються до адміністративної відповідальності, застосовуються запобіжні заходи. Однак, незважаючи на здійснені заходи, протипожежний стан зазначених об’єктів з року в рік погіршується.
Робота пожежно-технічних комісій і добровільних пожежних дружин на підприємствах та організаціях району не відповідають діючим положенням. Не проводиться страхування членів добровільних пожежних дружин на випадок загибелі або поранення, захворювання, одержаних під час ліквідації пожежі або наслідків аварії відповідно до ст. 30 Закону України «Про пожежну безпеку».
Проблемою також є забезпечення району справними системами протипожежного водопостачання.
Так, з 91 пожежного гідранта – 79 (87%) несправні, 82 не забезпечені відповідними указниками.
Слід зазначити, що від наявності необхідної кількості та справності джерел протипожежного водопостачання залежить своєчасне оперативне реагування на пожежі та інші надзвичайні ситуації, що дає змогу уникнути людських жертв та значних матеріальних збитків.
Відсутність джерел протипожежного водопостачання призводить до того, що значна кількість пожеж (понад 25 відсотків) ліквідується із залученням додаткових сил та засобів. Це збільшує масштаби пожеж, час та фінансові витрати на їх ліквідацію.
З кожним роком проблемні питання, пов’язані із забезпеченням пожежної безпеки об’єктів господарювання району, все більше загострюються.
Наявність комплексу зазначених проблем значною мірою зумовлена відсутністю належного нормативно-правового, фінансового, матеріально-технічного забезпечення, вирішення питань соціального, інформаційного та науково-технічного характеру. Гострота таких проблем вимагає вжиття організаційних та інженерно-технічних заходів з боку місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Особлива увага при цьому повинна приділятися питанням нормативного і правового характеру, удосконаленню системи профілактики, створенню та зміцненню матеріально-технічної бази пожежної охорони.
У зв’язку з тим, що проблема пожежної безпеки є складовою частиною національної безпеки, вона потребує здійснення першочергових заходів, на виконання яких розроблена ця Програма.
ІІІ. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання програмним методом
Низький рівень забезпеченості пожежної безпеки в районі зумовлений:
прорахунками в організації органами місцевого самоврядування роботи із забезпечення належного рівня пожежної безпеки;
недосконалістю та застарілістю законодавчого і нормативно-правового забезпечення у сфері пожежної безпеки, що призвело до розбалансування системи управління станом пожежної безпеки;
зношеністю основних виробничих фондів підприємств, установ та організацій, що є реальною загрозою виникнення пожеж, масштаби яких можуть негативно вплинути на стан навколишнього природного середовища і національної безпеки, а також завдати значних матеріальних збитків району;
недостатністю фінансування заходів, спрямованих на підвищення рівня протипожежного захисту об’єктів та району, а також низьким рівнем матеріально-технічного оснащення підрозділів державної, місцевої та добровільної пожежної охорони;
відсутністю нормативної кількості пожежних депо згідно з генеральними планами розвитку району відповідно до вимог ДБН 360-92**;
великою кількістю несправних джерел протипожежного водопостачання на об’єктах та у районі або їх відсутністю;
високим ступенем зношеності автоматичних систем протипожежного захисту на об’єктах з масовим перебуванням людей;
відсутністю у підрозділах пожежної охорони нормативної кількості спеціальних пожежних автомобілів та пожежно-технічного обладнання;
недостатністю штатної чисельності підрозділів пожежної охорони;
Зазначені соціальні, економічні, техногенні та інші фактори негативно впливають на рівень захищеності громадян, матеріальних і культурних цінностей.
ІV. Мета Програми
Концентрація зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб на необхідність утворення та розвиток єдиної системи забезпечення пожежної безпеки в районі, забезпечення державного нагляду за станом пожежної безпеки об’єктів та району, для своєчасної протидії пожежам та зменшення негативних наслідків від них;
забезпечення захисту життя та здоров’я населення, навколишнього природного середовища і об’єктів від впливу небезпечних факторів пожежі;
посилення пожежної безпеки в районі, поліпшення матеріально-технічного стану підрозділів пожежної охорони для виконання покладених на них завдань за призначенням;
приведення систем протипожежного водопостачання на об’єктах та в населених пунктах у відповідність до вимог нормативно-правових актів, норм і правил.
- Визначення оптимального варіанту розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
Створення єдиної системи забезпечення пожежної безпеки району.
Забезпечення належного виконання рішень органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо підвищення протипожежного захисту об’єктів всіх форм власності.
Удосконалення нормативно-правової бази пожежної охорони відповідно до світових стандартів.
Підвищення рівня обізнаності населення шляхом вивчення правил пожежної безпеки на виробництві та по місцю проживання, активного залучення до цієї проблеми засобів масової інформації.
Визначення потреб і пріоритетів в організації протипожежного захисту об’єктів всіх форм власності.
Недопущення незаконного використання на інші цілі виділених на забезпечення пожежної безпеки бюджетних коштів і державних ресурсів.
Контроль за експертно-імпортною діяльністю, спрямованою на підтримку важливих для інтересів району пріоритетів та захист місцевого виробника продукції протипожежного призначення та послуг.
VІ . Шляхи і способи розв’язання проблеми, строк виконання Програми
Результатом виконання комплексу завдань, передбачених Програмою, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту об’єктів та району є:
зниження ризиків виникнення пожеж та загроз, пов’язаних з пожежами, небезпечними для життя і здоров’я громадян, та створення сприятливих соціальних умов життєдіяльності населення, зменшення впливу негативних факторів пожеж на навколишнє природне середовище;
забезпечення безпечного функціонування установ і організацій, а також суб’єктів господарювання, об’єктів життєдіяльності населення, об’єктів економіки держави тощо;
зменшення на об’єктах та в районі кількості пожеж, загибелі та травмування на них людей, економічних втрат та матеріальних збитків від їх наслідків;
своєчасне виявлення осередків загорянь, оповіщення про них людей та підрозділів пожежної охорони, видалення продуктів горіння за допомогою систем протипожежної автоматики;
наявність необхідної кількості та справність джерел протипожежного водопостачання;
забезпечення своєчасного оперативного реагування на пожежі для їх успішної локалізації та ліквідації шляхом подачі води до осередків пожеж від пожежних гідрантів, внутрішніх протипожежних водогонів, природних і штучних водоймищ, інших інженерних споруд водопостачання.
Економічним результатом виконання завдань протипожежного захисту, передбачених Програмою, який визначає її ефективність, є сума таких величин:
різниця між потенційно можливими затратами матеріальних і фінансових ресурсів на проведення робіт протипожежного захисту у разі здійснення заходів та у разі її відсутності (можливий варіант повного запобігання надзвичайній ситуації);
недопущення прямих та непрямих збитків від потенційних порушень норм, спрямованих на забезпечення життя та здоров’я людей, нормальних умов їх життєдіяльності, негативного впливу на навколишнє природне середовище, будівлі тощо, внаслідок пожежі, якої вдалося запобігти.
VІІ. Заходи щодо виконання Програми забезпечення пожежної безпеки в Лозівському районі на 2012 -2016 роки
- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОЖЕЖ І ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ, В УСТАНОВАХ ТА ОРГАНІЗАЦІЯХ НЕЗАЛЕЖНО ВІД ФОРМ ВЛАСНОСТІ
№ | Заходи | Виконавець | Термін | ||
1.1 | Відображати в колективних договорах, статутах підприємств, установ та організацій, що забезпечення пожежної безпеки є однією із складових частин виробничої і іншої діяльності посадових осіб. | Керівники підприємств, установ, організацій | Постійно
|
||
1.2 | Систематично аналізувати стан забезпечення пожежної безпеки в районі, на підприємствах, в установах та організаціях. За результатами аналізу та з урахуванням факторів негативного впливу на протипожежний стан розробляти комплексні плани заходів щодо запобігання пожежам та загибелі на них людей. | Керівники підприємств, установ, організацій | постійно | ||
1.3 | Проводити тематичні наради щодо забезпечення належного рівня пожежної безпеки закладів освіти, охорони здоров’я, культури. Проводити заслуховування відповідних керівників. | Лозівська РДА, Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області | щорічно | ||
1.4 | Організовувати проведення щорічного районного фестивалю дружин юних пожежних. | Відділ освіти Лозівської РДА, СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС в Харківській області, Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області | постійно | ||
1.5 | Організовувати проведення занять по додержанню правил пожежної безпеки на виробництві в приміщеннях обладнаних протипожежною агітацією.
За потреби запрошувати співробітників Лозівського РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області. |
Керівники підприємств, установ, організацій | Постійно
|
||
1.6 | Організовувати роботу пожежно-технічних комісій та добровільних пожежних дружин, згідно відповідних положень. | Керівники підприємств, установ, організацій | 2012-2016 роки | ||
1.7 | Проводити страхування членів ДПД, на випадок загибелі, поранення, травм, одержаних під час ліквідації пожежі, за рахунок підприємств, організацій та установ | Керівники підприємств, установ, організацій | 2012-2016 роки | ||
1.8 | З метою посилення ефективності взаємодії аварійних служб з пожежною охороною району, за поданням органів ДПН, проводити відключення електропостачання найбільш пожежо-небезпечних дільниць і об’єктів. | Лозівський район розподільчих електричних мереж АК «Харківобленерго» | Постійно | ||
1.9 | Під час проведення технічного огляду транспортних засобів перевіряти наявність та стан вогнегасників і інших засобів пожежогасіння, які повинні бути на відповідному транспортному засобі. | Відділення ДАІ при Лозівському МВ ГУМВС України в Харківській області | Постійно | ||
1.10 | Вносити до планів соціально-економічного розвитку підприємства заходи, які забезпечать належний рівень пожежної безпеки. | Керівники підприємств, установ, організацій | 2012-2016 роки | ||
1.11 | Регулярно проводити навчання громадян правилам пожежної безпеки в побуті та місцях загального користування. | Сільські та селищні ради | Постійно | ||
1.12 | Проводити заняття з учнями по вивченню вимог пожежної безпеки та безпеки життєдіяльності. | Відділ освіти Лозівської РДА | Постійно | ||
1.13 | Організувати систематичне відвідування школярами пожежно-технічної виставки. | Відділ освіти Лозівської РДА | Постійно | ||
1.14 | Створити штаб дружин юних пожежних (далі — ДЮП). Організувати його роботу згідно з положенням.
|
Відділ освіти Лозівської РДА | 2012 рік | ||
1.15 | Проводити змагання шкільних команд ДЮП з пожежно-прикладного спорту та фестивалі ДЮП. | Відділ освіти Лозівської РДА, СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС в Харківській області, Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області | Щорічно | ||
1.16 | Проводити змагання співробітників добровільних пожежних дружин серед підприємств району.
|
Лозівська РДА, СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС в Харківській області, Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області | |||
1.1. Попередження пожеж та забезпечення пожежної безпеки на об’єктах закладів освіти | |||||
1.1.1 | Заміна установок АПС на об’єктах закладів освіти. | Відділ освіти Лозівської РДА, директори та завідуючі відповідних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.1.2 | Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель на об’єктах закладів освіти. | Відділ освіти Лозівської РДА, директори та завідуючі відповідних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.1.3 | Придбання вогнегасників для об’єктів закладів освіти. | Відділ освіти Лозівської РДА, директори загальноосвітніх шкіл, завідуючі дошкільних навчальних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.1.4 | Технічне обслуговування вогнегасників на об’єктах закладів освіти. | Відділ освіти Лозівської РДА, директори загальноосвітніх шкіл, завідуючі дошкільних навчальних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.1.5 | Забезпечення закладів освіти зовнішнім протипожежним водопостачанням. | Відділ освіти Лозівської РДА, директори загальноосвітніх шкіл, завідуючі дошкільних навчальних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.1.6 | Обладнання будівель пристроями захисту від блискавок. | Відділ освіти Лозівської РДА, директори загальноосвітніх шкіл, завідуючі дошкільних навчальних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.1.7 | Обладнання додаткових евакуаційних виходів з других поверхів Смирнівського НВК та Перемозької ЗОШ І-ІІІ ступенів. | Відділ освіти Лозівської РДА, директори закладів | 2012-2016 роки | ||
1.2. Попередження пожеж та забезпечення пожежної безпеки на об’єктах закладів культури | |||||
1.2.1 | Заміна установок АПС на об’єктах закладів культури. | Відділ культури і туризму Лозівської РДА, директори та завідуючі відповідних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.2.2 | Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель на об’єктах закладів культури. | Відділ культури і туризму Лозівської РДА, директори та завідуючі відповідних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.2.3 | Придбання вогнегасників для об’єктів закладів культури. | Відділ культури і туризму Лозівської РДА, директори та завідуючі відповідних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.2.4 | Технічне обслуговування вогнегасників на об’єктах закладів культури. | Відділ культури і туризму Лозівської РДА, директори та завідуючі відповідних закладів | 2012-2016 роки | ||
1.3. Попередження пожеж та забезпечення пожежної безпеки на об’єктах закладів охорони здоров’я | |||||
1.3.1 | Заміна установок АПС КЗОЗ «Лозівська центральна районна лікарня». | Головний лікар КЗОЗ «Лозівська центральна районна лікарня» | 2012-2014 роки | ||
1.3.2 | Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель КЗОЗ «Лозівська центральна районна лікарня». | Головний лікар КЗОЗ «Лозівська центральна районна лікарня» | 2012-2016 роки | ||
1.3.3 | Придбання вогнегасників для об’єктів закладів охорони здоров’я. | Головний лікар КЗОЗ «Лозівська центральна районна лікарня» | 2012-2016 роки | ||
1.3.4 | Технічне обслуговування вогнегасників на об’єктах закладів охорони здоров’я. | Головний лікар КЗОЗ «Лозівська центральна районна лікарня» | 2012-2016 роки |
- ЗАХОДИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УСПІШНОГО ГАСІННЯ ПОЖЕЖ
№ | Заходи | Виконавець | Термін | |
2.1 | Своєчасно інформувати пожежну охорону про несправність пожежної техніки, систем пожежного захисту | Керівники підприємств, установ, закладів, організацій | Постійно | |
2.2 | Провести ремонт та технічне обслуговування вуличних пожежних гідрантів, оновити покажчики їх розташування. | КП «Тепловодосервіс» | 2012-2013 роки | |
2.3 | Провести ремонт об’єктових пожежних гідрантів та водоймищ на підприємствах, оновити покажчики їх розташування. | Керівники підприємств | 2012-2013 роки | |
|
||||
№ | Заходи | Виконавець | Термін | |
3.1 | Рекомендувати керівникам об’єктів з масовим перебуванням людей встановити стенди з наглядною протипожежною агітацією | Лозівська РДА | 2012-2016 роки | |
3.2 | Рекомендувати керівникам установ торгівлі, відділень зв’язку організувати розповсюдження друкованих матеріалів на протипожежну тематику, встановити в місцях продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів стенди на яких розміщена інформація про наслідки пожеж по причині зловживання спиртними напоями та паління. | Лозівська РДА,
керівники торговельних закладів, ЦПЗ № 6 Харківської дирекції УДППЗ «Укрпошта» |
Постійно
|
|
3.3 | Дільничним інспекторам міліції взяти на особливий облік одиноких престарілих громадян, а також осіб, які ведуть жебрацький образ життя. Територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської РДА вжити заходи щодо розміщення зазначених осіб в будинках-інтернатах для престарілих. | Лозівський МВ ГУ МВС України в Харківській області, Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської РДА | 2012-2016 роки | |
3.4. | Доводити до відома мешканців району основні вимоги пожежної безпеки відповідно до пори року через місцеві засоби масової інформації. | СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС в Харківській області та Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області,
Лозівська радіокомпанія, міськрайонна газета «Голос Лозівщини» |
2012-2016 роки | |
3.5 | Не допускати продаж несертифікованих піротехнічних виробів. | Керівники торговельних закладів | Постійно |
- УКРІПЛЕННЯ ФІНАНСОВОЇ І МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ
БАЗИ ДЕРЖАВНОЇ ТА МІСЦЕВОЇ ПОЖЕЖНОЇ ОХОРОНИ
№ | Заходи | Виконавець | Термін |
4.1 | Передбачити в проектах планів і програм економічного і соціального розвитку території і проектах бюджетів виділення службового житла для особового складу 24-ДПРЧ та 35-ДПРП по охороні смт Краснопавлівка | Лозівська РДА | 2012-2016 роки |
4.2 | Під час створення нового підприємства створювати запас вогнегасячої речовини на підприємстві | Керівники підприємств | Постійно |
4.3 | Включати до планів соціально-економічного розвитку і бюджету району пропозиції, пов’язані з матеріально-технічним забезпеченням пожежної охорони району | Лозівська РДА | 2012-2016 роки |
|
|||
№ | Заходи | Виконавець | Термін |
5.1 | Започаткувати постійно діючі цикли телерадіопередач для ознайомлення населення з правилами пожежної безпеки, обставинами і причинами виникнення пожеж, їх наслідками, іншими питаннями у сфері пожежної безпеки. | Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області, Лозівська радіокомпанія | постійно |
5.2 | З метою підвищення рівня обізнаності населення, підприємців, керівників підприємств, установ, організацій, закладів усіх форм власності з вимогами правил пожежної безпеки та стану пожежної безпеки в районі, забезпечити їх інформування через місцеві засоби масової інформації. | Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області, Лозівська радіокомпанія, міськрайонна газета «Голос Лозівщини» | 2012-2016 роки |
5.3 | Організовувати проведення та висвітлення в місцевих засобах масової інформації заходів, пов’язаних з проведенням міського та обласного фестивалю дружин юних пожежних, змагань з пожежно-прикладного спорту, змагань ДПД. | Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області, Лозівська радіокомпанія, міськрайонна газета «Голос Лозівщини» | постійно |
5.4 | Забезпечити виготовлення та встановлення в найбільш людних місцях Лозівського району, в житловому секторі, на автошляхах банерів, бігбордів з розміщеними на них матеріалами з соціальної реклами на протипожежну тематику. | Лозівський РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області, керівники підприємств | 2012-2016 роки |
5.5 | Організувати відвідування пожежно-технічної виставки в м. Лозова керівниками, працівниками пожежо-небезпечних професій та особами відповідальними за пожежну безпеку. | Керівники підприємств,установ, закладів, організацій | Постійно |
5.6 | Проводити пропаганду заходів, спрямованих на попередження пожеж та загибелі людей на пожежах. | Представники культових закладів | Постійно |
- СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ПРАЦІВНИКІВ ДПО
№ | Заходи | Виконавець | Термін |
6.1 | Питання, пов’язані з матеріально-технічним забезпеченням і соціальним захистом робітників пожежної охорони району, включати до планів соціально-економічного розвитку і бюджету району. | Лозівська РДА | щорічно |
6.2 | Преміювати співробітників державної та місцевої пожежної охорони, держтехногенбезпеки за високі показники в роботі по профілактиці пожеж та за успішне гасіння пожеж за поданнями керівництва СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС в Харківській області та Лозівського РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Харківській області | Лозівська РДА | Постійно |
VІІІ. Оцінка фінансових, матеріально-технічних та трудових ресурсів, необхідних для виконання Програми
Забезпечення реалізації Заходів, передбачених Програмою, буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету, інших джерел не заборонених законодавством. Розрахунок коштів для реалізації Програми забезпечення пожежної безпеки в Лозівському районі на 2012-2016 роки, викладено у додатку до Програми, що додається. Головним розпорядником коштів є Лозівська районна державна адміністрація.
Обсяги фінансування Програми уточнюються під час складання проекту районного бюджету на відповідний рік у межах видатків, що передбачаються по головному розпоряднику коштів.
ІХ. Механізм управління та здійснення контролю за реалізацією заходів Програми
Для координації роботи, пов’язаної з проведенням Заходів, передбачених цією Програмою, та здійснення контролю за її виконанням, обов’язки координаційного центру покласти на СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС України в Харківській області спільно з відділом з питань надзвичайних ситуацій Лозівської РДА.
Контроль за реалізацією Заходів, передбачених Програмою здійснює Лозівська РДА спільно з СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС України в Харківській області та надає відповідну інформацію ГТУ МНС України в Харківській області, інформує обласну державну адміністрацію та МНС України.
Х. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Контроль за виконання Програми здійснює Лозівська районна рада. Лозівська районна державна адміністрація спільно з СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС України в Харківській області забезпечує виконання Програми та звітує про її виконання перед Лозівською районною радою.
Координацію дій щодо виконання Програми здійснює відділ з питань надзвичайних ситуацій Лозівської районної державної адміністрації спільно з СЦЗ в Лозівському районі ГТУ МНС України в Харківській області.
Заступник голови районної ради В. Воскобойников