ЛОЗІВСЬКА РАЙОННА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХХVІІІ сесія VІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 26 грудня 2012 року м. Лозова
Про затвердження Районної соціальної
програми розвитку фізичної культури
і спорту на 2013-2017 роки
Розглянувши розроблений районною державною адміністрацією проект Районної соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2013-2017 роки, на підставі ст.43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Районну соціальну програму розвитку фізичної культури і спорту на 2013-2017 роки (додається).
- Рекомендувати сільським і селищним радам на виконання заходів Програми щорічно передбачати у своїх бюджетах кошти на розвиток фізичної культури і спорту.
- Районній державній адміністрації щороку при формуванні районного бюджету передбачати кошти на реалізацію заходів Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії районної ради з гуманітарних питань та соціально-культурного розвитку (О.О.Терехов), з питань бюджету та спільної власності територіальних громад (А. В.Семенов).
Голова районної ради І.Нестєров
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення районної ради
від «26 » грудня 2012 року
(ХХVIII сесія VІ скликання)
Районна соціальна програма
розвитку фізичної культури і спорту
на 2013-2017 роки
Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕ
Районна соціальна програма розвитку фізичної культури і спорту в на 2013-2017 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” на виконання в районі Загальнодержавної соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2013-2017 роки для забезпечення сталого розвитку галузі фізичної культури та спорту в Лозівському районі.
Аналіз рівня охоплення населення Лозівського району масовим спортом свідчить, що за цим показником район поступається усім районам області. Якщо в області в середньому до занять фізичною культурою і спортом залучено 12,3 % мешканців до контингенту населення, то в нашому районі цей показник складає 7,3 відсотка.Гіподинамія характерна для більшості людей працездатного та похилого віку (відповідно 92% та 96%). Лише 16,4 відсотків до контингенту дітей і підлітків 6-18 років займаються у дитячо-юнацьких спортивних закладах.
В районі збільшується кількість юнаків та дівчат віком від 6 до 18 років, порівняно з 2007 роком, що віднесені за станом здоров’я до спеціальної медичної групи.
Низький рівень оздоровчої рухової активності населення стримує формування здорового способу життя, від якого на 60% залежить стан здоров’я людини, відповідно від медицини – 8-10%.
Всеукраїнський моніторинг стану спортивних споруд дає підстави для твердження — більша половина з них побудована 20 – 25 років тому, а 60% з них не відповідають сучасним вимогам.У дитячо-юнацькій спортивній школі практично не виділено коштів на участь в змаганнях. Рівень забезпеченості сфери кадрами (тренери, інструктори, вчителі та викладачі фізичного виховання) в районі складає 83,7 % з фізкультурною освітою. Знижується престижність роботи у сфері фізичної культури і спорту через недоліки в оплаті праці та низький рівень соціальних гарантій.Продовжується тенденція щодо фінансування сфери фізичної культури і спорту по залишковому принципу. Відсоток від видаткової частини районного бюджету у 2012 році склав лише 0,69%. Це один з найгірших показників області.Не на належному рівні проводиться робота з пропаганди фізичної культури та спорту. Аналіз роботи засобів масової інформації показує, що 95% інформації про спорт – це повідомлення про офіційні результати різного рівня змагань. ЗМІ виховують здебільшого “уболівальника”, а не активного учасника спортивного руху.
Спосіб життя населення району та стан сфери фізичної культури і спорту створюють загрозу здоров’ю та суттєво впливають на соціально-економічний розвиток району. Це характеризується певними чинниками, основними серед яких є:
несформованість сталих традицій та мотивацій щодо ведення здорового способу життя та фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів засобами фізичної культури і спорту, як важливих чинників фізичного та соціального благополуччя, поліпшення стану здоров’я і подовження тривалості життя;
загальне погіршення стану здоров’я населення, що призводить до зменшення кількості осіб, які можуть бути залучені до дитячо-юнацького спорту та спорту вищих досягнень, зокрема спроможних витримувати значні фізичні навантаження та досягати високих спортивних результатів;
невідповідність вимогам сучасності та значне відставання від світових стандартів ресурсного забезпечення сфери фізичної культури і спорту, а саме організаційного, кадрового, науково-методичного, фінансового, матеріально-технічного, інформаційного.
Прийняття “Районної соціальної програму розвитку фізичної культури і спорту на 2013-2017 роки” дає можливість виконати поставлені завдання відповідно до сучасних потреб економічного і соціального розвитку Лозівського району.
Розділ ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ,
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ЇЇ ВИКОНАННЯ
Мета Програми полягає у створенні умов для:
сприяння зміцненню здоров’я населення району шляхом збереження та розвитку мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл, клубів, громадських організацій спортивного спрямування;
залучення широких верств населення до систематичних занять фізичною культурою та масовим спортом, популяризації здорового способу життя та сприяння розвитку фізкультурно-спортивної реабілітації;
максимальної реалізації здібностей обдарованої молоді, в тому числі і молоді з інвалідністю, у дитячо-юнацькому, резервному спорті, спорті вищих досягнень та виховання її в дусі олімпізму;
покращання кадрового, матеріально-технічного, фінансового, науково-методичного, медичного, інформаційного забезпечення.
- Розвиток фізичної культури
Мета – забезпечення розвитку всіх напрямів фізичної культури (фізичне виховання, масовий спорт та фізкультурно-спортивна реабілітація) і створення умов для регулярної рухової активності різних верств населення з урахуванням інтересів, побажань, здібностей та індивідуальних особливостей кожного.
Основні завдання:
забезпечити рухову активність дітей та молоді в обсязі 8 – 12 годин на тиждень, для чого:
— проводити заняття з фізичної культури у дошкільних навчальних закладах, уроки фізичної культури у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах не менше трьох разів на тиждень, ранкову гімнастику п’ять разів на тиждень та дві години позакласних занять з фізичної культури та масового спорту, збільшуючи щорічно кількість таких заходів на 1,5 відсотки;
— завершити до 2017 року переоснащення загальноосвітніх навчальних закладів спортивним обладнанням та інвентарем;
— запровадити навчання плаванню учнів 1 — 4 класів та(або) годину активного відпочинку після другого уроку, з урахуванням кліматичних, географічних умов та наявної ресурсної бази;
— залучити до 18-20 відсотків дітей та молоді до занять в дитячо-юнацьких спортивних школах;
— утворити в закладах освіти мережу спортивних клубів;
— сприяти діяльності учнівської спілки фізкультурно-спортивної спрямованості;
— збільшити чисельність населення, залученого до систематичних занять фізичною культурою і масовим спортом за місцем роботи, проживання, в місцях масового відпочинку, в санаторно-курортних закладах, закладах відпочинку та об’єктах туристичної інфраструктури, зокрема на туристичних базах, в обсязі не менше 30 хв. на день, для чого:
— облаштовувати місця масового відпочинку та фізичного дозвілля пунктами прокату спортивного обладнання та інвентарю;
— вводити посади інструкторів-методистів, із розрахунку 1 інструктор на 5 тис. населення;
— ввести до штату навчальних закладів посаду консультанта з питань здорового способу життя;
щорічно проводити масові спортивні заходи, у тому числі серед державних службовців, посадових осіб органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів;
щорічно проводити районні спартакіади та інші спортивно-масові змагання серед працівників промислової сфери, транспорту, соціально-побутової, аграрної сфери та брати участь у обласних, Всеукраїнських спартакіадах і спортивних змаганнях, Міжнародних спортивних іграх серед представників трудових колективів;
забезпечити збільшення мережі колективів фізичної культури і спорту, спортивних клубів, різних організаційно-правових форм власності в промисловій сфері, транспорті, соціально-побутовій сферах;
сприяти введенню до штатного розпису суб’єктів господарювання усіх форм власності посади інструктора з фізичної культури;
включати в колективні договори між адміністраціями підприємств та трудовими колективами питання щодо створення належних умов для занять фізичною культурою і спортом працюючих осіб;
заохочувати власників підприємств, керівників установ та організацій промислової сфери, транспорту, соціально-побутової та аграрної сфери, які залучають працівників до здорового способу життя засобами фізичної культури і спорту, виділяють кошти на придбання спортивного обладнання та інвентарю;
збільшувати кількість та підвищувати якість обсягу фізкультурно-оздоровчих та спортивних послуг, що надаються через мережу центрів фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», спортивних клубів за місцем проживання, місцевих центрів з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт», фізкультурно-спортивних товариств та громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості;
проводити щорічно огляди-конкурси на кращу організацію фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи;
залучати до фізкультурно-оздоровчої діяльності та участі у змаганнях допризовну молодь;
створювати умови для організації фізичної підготовки та спортивної діяльності військовослужбовців і працівників Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, правоохоронних органів, рятувальних та інших спеціальних служб, для чого:
— удосконалювати організаційно-правові умови функціонування системи фізичної підготовки і спорту у військових формуваннях, правоохоронних органах, рятувальних та інших службах;
— запроваджувати настанови та керівництва з фізичної підготовки і спорту в усіх військових формуваннях, правоохоронних органах, рятувальних та інших службах;
забезпечувати фізкультурно-оздоровчу діяльність і фізкультурно-спортивну реабілітацію інвалідів, для чого:
— залучати населення з інвалідністю до систематичних занять з фізичної культури, фізкультурно-спортивної реабілітації та спорту;
— здійснювати заходи щодо утворення районного центру з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт»;
— збільшувати мережу спортивних клубів різної форми власності, адаптованих для занять інвалідів фізичною культурою, спортом та фізкультурно-спортивною реабілітацією;
— сприяти створенню та розвитку центру з фізкультурно-спортивної реабілітації для інвалідів;
облаштовувати спортивні споруди і об’єкти для безперешкодного доступу до них інвалідів та осіб з обмеженими фізичними можливостями;
проводити реабілітаційно-спортивні збори для інвалідів, табори фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів.
- Розвиток дитячого, дитячо-юнацького та резервного спорту
Мета – створення умов для залучення дітей, в тому числі і дітей-інвалідів, до занять певним видом спорту, виявлення обдарованої молоді для залучення до системи резервного спорту.
Основні завдання:
сприяти розвитку дитячого, дитячо-юнацького та резервного спорту, для чого:
— зберегти оптимальну мережу дитячо-юнацьких спортивних шкіл незалежно від підпорядкування, типу та форм власності;
— до 2017 року збільшити на 6 відсотків кількість дітей, залучених до занять в дитячо-юнацьких спортивних школах;
— запровадити автоматизовану інформаційно-аналітичну комп’ютерну систему «Спортивна школа»;
— збільшити питому вагу витрат на проведення навчально-тренувального процесу в дитячо-юнацьких спортивних школах до рівня не менше 20 відсотків від загального обсягу фінансування;
— постійно здійснювати модернізацію матеріально-технічної бази закладів дитячо-юнацького та резервного спорту, облаштовуючи їх необхідним обладнанням та інвентарем, у тому числі з урахуванням потреб дітей з обмеженими можливостями;
— організовувати на базі оздоровчих дитячих таборів спеціалізовані зміни для учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл;
— забезпечити створення та належне функціонування штатних спортивних команд резервного спорту.
- Розвиток спорту вищих досягнень
Мета – переведення обдарованої молоді із резервного спорту в систему спорту вищих досягнень для досягнення високих спортивних результатів та підвищення конкурентоспроможності районного спорту у обласному співтоваристві.
Основні завдання:
постійно підвищувати рівень централізованої підготовки спортсменів-членів збірних команд району відповідно до національних стандартів;
забезпечити створення належних умов для підготовки спортсменів — членів збірних команд району та їх тренерів до обласних, Всеукраїнських та міжнародних змагань;
забезпечувати цілеспрямовану підготовку та участь збірних команд учнівської молоді у обласних та Всеукраїнських змаганнях з видів спорту, інших масових фізкультурно-спортивних заходах та інших міжнародних змаганнях;
забезпечити підготовку та участь районних збірних команд у обласних, Всеукраїнських та міжнародних змаганнях, визначених спортивними федераціями (асоціаціями);
забезпечити проведення на території району районних, обласних та Всеукраїнських спортивних змагань, а також комплексних спортивних заходів;
запровадити автоматизовані інформаційно-аналітичні комп’ютерні системи «Спортивний результат», «Паспорт спортсмена».
Відділу у справах сім’ї, молоді та спорту представляти район на обласних та Всеукраїнських спортивних змаганнях;
забезпечувати цілеспрямовану підготовку та участь збірних команд військовослужбовців та працівників правоохоронних органів, рятувальних та інших спеціальних служб у Всеукраїнських змаганнях з видів спорту, інших масових фізкультурно-спортивних заходах.
- Удосконалення системи забезпечення розвитку фізичної культури і спорту
Мета: створення цілісної системи забезпечення сфери фізичної культури і спорту шляхом удосконалення нормативно-правового, кадрового, фінансового, матеріально — технічного, науково — методичного, медичного, інформаційного забезпечення та громадської діяльності.
Основні завдання:
удосконалити нормативно-правову базу, для чого:
— ініціювати прийняття законодавчих та внесення змін до існуючих нормативно-правових актів, що регламентують діяльність сфери фізичної культури і спорту;
забезпечувати щорічне корегування норм витрат на проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, відповідно до зміни індексу цін на відповідні товари та послуги;
поступово збільшувати обсяги видатків з бюджетів усіх рівнів на виконання програми з розвитку фізичної культури і спорту;
запровадити сучасну систему щорічної перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів сфери фізичної культури і спорту, у тому числі для спеціалістів спортивної медицини, а також спортсменів, що припинили свою діяльність у спорті, з метою їх соціальної адаптації;
щорічно проводити семінари для фахівців закладів фізичної культури і спорту та тренерів збірних команд району, забезпечувати їх участь у відповідних обласних, Всеукраїнських та міжнародних форумах;
федераціям, асоціаціям з видів спорту підвищити ефективність співпраці з обласними федераціями та проводити постійну роботу щодо збільшення представництва району в керівних органах обласних федерацій;
організувати систему підготовки волонтерів для сфери фізичної культури і спорту;
залучати фахівців провідних наукових центрів світу інших галузей наукової діяльності з метою вирішення прикладних завдань підготовки спортсменів – членів районних збірних команд;
забезпечити будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт спортивних споруд та їх ефективне використання, зокрема:
— збудувати в районі до 2016 року 3 багатофункціональних спортивних майданчика зі штучним покриттям, 16 тренажерних майданчиків, 1 сучасний стадіон для проведення районних, обласних, та міжнародних змагань;
— облаштувати місця для навчання плаванню на відкритих водоймищах, пляжах, в місцях масового відпочинку;
— облаштувати в районі до 2017 року велосипедні доріжки довжиною не менше 3 км та рекреаційну зону, парк відпочинку, спортивну базу для активного відпочинку населення;
— провести до 2016 року капітальний ремонт спортивного залу БК «Оріль» та 3-го поверху будинку культури с. Катеринівка;
— збудувати в районі до 2017 року льодовий майданчик для зимових видів спорту.
- Участь державних та громадських інституцій у реалізації державної політики щодо розвитку фізичної культури і спорту
Мета: створення цілісної системи взаємодії державних та громадських інституцій в реалізації державної політики у сфері фізичної культури і спорту в районі.
Основні завдання:
сприяти розвитку олімпійського, паралімпійського та дефлімпійського рухів, неолімпійських видів спорту та спорту ветеранів;
забезпечувати пропаганду і впровадження відповідних принципів та ідеалів олімпійського руху;
сприяти розвитку благодійної діяльності організацій і громадян;
залучати до співпраці з розвитку фізичної культури і спорту громадські організації фізкультурно-спортивної спрямованості, для чого:
— удосконалити систему договірних засад співпраці громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості з органами виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту;
— надавати організаційну та фінансову підтримку діяльності федерацій з видів спорту, фізкультурно-спортивних товариств, місцевих осередків (відділень) на місцях, районної організації ветеранів спорту, учнівської спілки фізкультурно-спортивної спрямованості;
здійснювати заходи, спрямовані на формування світогляду, орієнтованого на здоровий спосіб життя, престиж фізичного здоров’я, патріотичне виховання, для чого:
— використовувати можливості засобів масової комунікації в пропаганді здорового способу життя та висвітленні спортивних подій;
— впроваджувати соціальну рекламу, орієнтовану на здоровий спосіб життя;сприяти розвитку міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту.
РОЗДІЛ ІІІ. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством України. Головним розпорядником коштів є Лозівська районна державна адміністрація.
РОЗДІЛ ІV. МОНІТОРИНГ, ОЦІНКА ТА ОЧІКУВАНІ
РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Організація виконання заходів з визначенням орієнтованого обсягу їх фінансування зазначеної Програми, що додаються, покладається на відділ у справах сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації.З метою забезпечення моніторингу і оцінки ходу виконання Програми утворюється районна Координаційна рада, яка формується з представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, фізкультурно-спортивних товариств та відомств, інших громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості, провідних фахівців сфери фізичної культури і спорту, видатних спортсменів та тренерів.Головою Координаційної ради є заступник голови районної державної адміністрації.
Виконання Програми дасть можливість:
збільшити обсяг рухової активності учнівської та студентської молоді до 8—12 годин на тиждень;
залучати до змістовного дозвілля та відпочинку населення, насамперед молодь, із щорічним збільшенням на 1—2 відсотки рівня охоплення населення руховою активністю в обсязі до 30 хвилин щодня;
залучити до 20 відсотків дітей та молоді віком від 6 до 23 років до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах, створити умови для розвитку резервного спорту та поповнення основного складу районних, обласних, національних збірних команд;
щорічно зменшувати на 2% кількість дітей та молоді, віднесених за станом здоров’я до спеціальної медичної групи;
забезпечити збереження передових позицій спортсменів з району у обласних, Всеукраїнських та міжнародних змаганнях різного рівня;
збудувати нові спортивні об’єкти та реконструювати існуючі спортивні споруди в кількості і якості, що надасть змогу створити необхідні умови для залучення різних категорій населення Лозівського району до занять фізичною культурою і спортом та підвищити рівень забезпеченості населення спортивними залами, плавальними басейнами та спортивними майданчиками з розрахунку на 10 тис. осіб (очікуване щорічне зростання на 2 відсотки), які б давали можливість забезпечити на даних спорудах мінімальний (науково обґрунтований) обсяг рухової активності;
створити цивілізовані умови для соціальної адаптації та фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів і осіб з обмеженими фізичними можливостями;
збільшити кількість представництва Лозівського району в обласних, національних та в міжнародних спортивних організаціях;
покращити ефективність співробітництва з міжнародними спортивними організаціями;
здійснювати заходи із захисту інтересів районного спорту і спортсменів на обласній арені;
підтримувати рівень авторитету Лозівського району у обласному спортивному співтоваристві.
Заступник голови районної ради В. Воскобойников
Додаток
до Районної соціальної програми
розвитку фізичної культури і спорту
на 2013-2017 роки, затвердженої
рішенням районної
від «26 » грудня 2012 року
( ХХVIІІ сесія VI скликання)
ЗАХОДИ
Районної соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2013-2017 роки
№№ п/п | Назва заходу | Термін виконання | Орієнтовні обсяги фінансування
(тис. грн.) |
Джерела фінансування | Відповідальні за виконання заходів | |||||||
2013 р. | 2014 р. | 2015 р. | 2016 р. | 2017 р. | обласний бюджет | інші джерела, що не заборонені чинним законодавством | ||||||
|
||||||||||||
1 | Створити належні умови для забезпечення фізичного виховання і масового спорту в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах в обсязі не менше 5-6 годин рухової активності на тиждень, у тому числі відповідні умови для дітей-інвалідів | 2013 – 2017 роки | Відділ освіти РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
2 | Здійснювати у навчальних закладах контроль за станом фізичного розвитку та здоров’я вихованців, учнів та інших осіб, що навчаються в цих закладах | 2013 – 2017 роки | Відділ освіти РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
3 | Забезпечити проведення в установленому порядку атестації викладачів з фізичного виховання та тренерів-викладачів з видів спорту | 2013 – 2017 роки | Відділ освіти РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
4 | Сприяти діяльності учнівських спілок фізкультурно-спортивної спрямованості, пов’язаних з розвитком фізичної культури і спорту в навчальних закладах | 2013 – 2017 роки | Відділ освіти РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
5 | Сприяти утворенню та функціонуванню спортивних клубів при загальноосвітніх навчальних закладах | 2013 – 2017 роки | Відділ освіти РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
|
||||||||||||
6 | Сприяти створенню умов для організації активного сімейного дозвілля шляхом проведення змагань «Тато, мама, я — спортивна сім’я» | 2013 – 2017 роки | 1 500 | 2 000 | 2 000 | 2 500 | 2 500 | Відділ освіти РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | ||||
7 | Вирішити питання закріплення загальноосвітніх шкіл за плавальним басейном м. Лозова. Ввести практику організації навчання плаванню у місцях масового відпочинку громадян на воді та в оздоровчих і спортивних таборах | 2013 рік | Відділ освіти РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ», відділ з питань надзвичайних ситуацій РДА. | |||||||||
8 | Здійснювати моніторинг ефективності роботи місцевих органів виконавчої влади з розвитку спорту для усіх верств населення за місцем проживання та у місцях масового відпочинку громадян | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
9 | Проводити тестування населення різних вікових груп відповідно до умов фізкультурно-оздоровчого комплексу «Крок до здоров’я» | 2013 – 2017 роки | Відділ освіти РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
10 | Сприяти функціонуванню та розвитку комунального підприємства «Лозівський районний центр фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх” | 2013 – 2017 роки | 144 000 | 158 000 | 174 000 | 192 000 | 211 000 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, фінансове управління РДА | ||||
11 | Сприяти розвитку, із залученням інвесторів, мережі сучасних центрів та клубів фізкультурно-спортивної спрямованості різних організаційно-правових форм, які надаватимуть доступні та високоякісні фізкультурно-оздоровчі послуги за місцем проживання та у місцях масового відпочинку громадян, зокрема інвалідам | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
12 | Створити умови для підвищення рівня фізичної підготовки молоді для проходження служби у Збройних Силах, інших військових формуваннях та проводити щороку районну спартакіаду за участі допризовної молоді | 2013 – 2017 роки | Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи РДА, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА, Лозівський об’єднаний міський військовий комісаріат | |||||||||
|
||||||||||||
13 | Сприяти утворенню та функціонуванню фізкультурно-спортивних клубів різних організаційно-правових форм у сільських населених пунктах | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, сільські, селищні ради | |||||||||
14 | Сприяти у вирішенні питання введення до штатного розпису виконкомів сільських і селищних рад, сільських фізкультурно-спортивних клубів посади інструктора з фізичної культури | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, сільські, селищні ради | |||||||||
15 | Провести інвентаризацію спортивних споруд у сільських населених пунктах з метою визначення потреб у їх подальшому облаштуванні, ремонті, а також будівництві нових спортивних споруд | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, сільські, селищні ради | |||||||||
16 | Забезпечити проведення щороку багатоступеневих районних спортивних змагань | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
17 | Продовжити роботу з розвитку фізичної культури і спорту серед сільського населення та фахівців галузей агропромислового комплексу | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, управління агропро-мислового розвитку РДА | |||||||||
18 | Сприяти у наданні фінансової підтримки розвитку спортивно – оздоровчої бази „Бритай” | 2013-2017 роки | 50 000 | 60 000 | 70 060 | 80 000 | 90 000 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, фінансове управління, відділ освіти РДА. | ||||
|
||||||||||||
19 | Запровадити ефективні форми проведення виробничої гімнастики у режимі робочого дня, активного відпочинку та після трудового відновлення, профілактичних занять фізкультурно-спортивної спрямованості | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
20 | Сприяти у вирішенні питання введення до штатного розпису суб’єктів господарювання усіх форм власності посади інструктора з фізичної культури | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
21 | Забезпечити проведення щороку районних галузевих спартакіад та інших масових спортивних змагань | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
|
||||||||||||
22 | Сприяти створенню відділень обласного центру з фізичного виховання і спорту інвалідів “Інваспорт” у межах відповідних бюджетних призначень | 2013 – 2017 роки | Фінансове управління, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
|
||||||||||||
Дитячий спорт |
||||||||||||
23 | Ввести систему швидкого навчання усіх дітей основним елементам пріоритетних видів спорту шляхом запровадження інноваційних форм співпраці дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів з дитячо-юнацькими спортивними школами, зокрема з метою відбору найбільш обдарованих дітей | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | |||||||||
24 | Регулярно проводити для дітей, за участю видатних спортсменів і тренерів, спеціалізовані короткочасні навчання основним елементам пріоритетних видів спорту | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | |||||||||
Дитячо-юнацький спорт | ||||||||||||
25 | Удосконалювати навчально-спортивну роботу дитячо-юнацьких спортивних шкіл та систему підготовки і відбору юних спортсменів | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | |||||||||
26 | Спрямовувати роботу дитячо-юнацьких спортивних шкіл відповідно до нормативів матеріально-технічного забезпечення в межах асигнувань, передбачених на їх утримання
|
2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | |||||||||
27 | Забезпечити збереження діючої мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл з урахуванням потреб та фінансових можливостей (ДЮСШ „Спартанець”) | 2013 – 2017 роки | 950 060 | 1 075 000 | 1 210000 | 1 350 000 | 1 515000 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | ||||
28 | Організувати на базі пришкільних дитячих таборів спеціалізовані зміни для учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл з метою продовження навчально-тренувальної роботи під час літніх шкільних канікул | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | |||||||||
29 | Проводити спартакіади школярів, районні змагання „Юний динамівець”, „Юний спартаківець”, „Хто ти, майбутній олімпієць?”, інші спортивно-масові заходи серед учнівської молоді | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | |||||||||
30 | Спрямовувати роботу спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю відповідно до нормативів матеріально-технічного забезпечення в межах асигнувань, передбачених на їх утримання
|
2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | |||||||||
31 | Провести районні юнацькі та молодіжні спортивні ігри з олімпійських та неолімпійських видів спорту, забезпечити їх участь у юнацьких та молодіжних спортивних іграх області
|
2013- 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, відділ освіти РДА | |||||||||
32 | Провести: | |||||||||||
-районні комплексні спортивні змагання, забезпечити підготовку та участь спортсменів району у Всеукраїнських комплексних спортивних іграх, чемпіонатах, Кубках України з олімпійських та не олімпійських видів спорту; | 2013 – 2017 роки | 20 000 | 23 000 | 27 000 | 30 000 | 33 000 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||
- чемпіонати, Кубки району, інші спортивні змагання з визнаних в районі видів спорту серед спортсменів різних вікових груп, навчально-тренувальні збори та приймати участь у семінарах-нарадах | 2013 – 2017 роки | 50 000 | 60 000 | 70 000 | 80 000 | 90 000 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||
33 | Сприяти в забезпеченні фінансової підтримки, у межах відповідних бюджетних програм, спортивним клубам, закладам, установам, підприємствам, громадським організаціям фізкультурно-спортивної спрямованості, добровільно — спортивним товариствам | 2013 – 2017 роки | 45 000 | 50 000 | 55 000 | 60 000 | 65 000 | Фінансове управління, управління економіки, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | ||||
34 | Забезпечити участь районної футбольної команди в Першості та Кубку області з футболу | 2013 – 2017 роки | 100 000 | 120 000 | 140 000 | 160 000 | 180 000 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | ||||
Спорт ветеранів | ||||||||||||
35 | Проводити багатоступеневі районні спортивні ігри ветеранів спорту та забезпечити участь спортсменів в обласних і Всеукраїнських спортивних іграх ветеранів спорту | 2013 – 2017 роки | 2 000 | 2 000 | 2 500 | 2 500 | 3 000 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | ||||
36 | Сприяти діяльності районної Ради ветеранів з фізичної культури і спорту | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
|
||||||||||||
Кадрове забезпечення | ||||||||||||
37 | Сприяти залученню волонтерів у сферу фізичної культури і спорту | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, відділ освіти РДА | |||||||||
38 | Розробити та забезпечити виконання перспективного плану підготовки та перепідготовки фахівців для сфери фізичної культури і спорту | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, відділ освіти РДА | |||||||||
Матеріально-технічне забезпечення | ||||||||||||
39 | Здійснити заходи щодо облаштування сучасних спортивних майданчиків за місцем проживання та у місцях масового відпочинку громадян | 2013 – 2017 роки | 343 750 | 296 250 | 299 750 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА відділ містобудування, архітектури, ЖКГ та розвитку інфраструктури РДА | ||||||
40 | Скласти перелік спортивних споруд для проведення в районі офіційних змагань, сприяти реконструкції цих споруд та вивчити питання щодо джерел фінансування відповідних робіт | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, управління економіки РДА, фінансове управ-ління РДА, відділ містобудування, архітектури, ЖКГ та розвитку інфраструктури РДА, відділ освіти РДА. | |||||||||
41 | Забезпечити збереження та ефективне використання мережі закладів фізичної культури і спорту, баз, фізкультурно-оздоровчих і спортивних споруд | 2013 – 2017 роки | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, відділ освіти РДА, КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» | |||||||||
Фінансове забезпечення |
||||||||||||
42 | Сприяти залученню спонсорських коштів та інвестицій для розвитку сфери фізичної культури і спорту | 2013 – 2017 роки | Управління економіки, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
43 | Забезпечити дієвий контроль за використанням цільових коштів, які виділяються на розвиток фізичної культури та спорту (включаючи банківські послуги), для дотримання законності, зміцнення фінансової дисципліни, збереження матеріальних цінностей, недопущення зловживань та марнотратства | 2013 – 2017 роки | Відділ з питань у справах сім’ї, молоді та спорту, відділ освіти, фінансове управління РДА | |||||||||
Методичне та інформаційне забезпечення | ||||||||||||
44 | Проводити спортивно-театралізовані заходи, семінари-наради, лекції, організовувати виступи провідних спортсменів, тренерів, фахівців фізичної культури та спорту в районі | 2013 – 2017 роки | 2 000 | 2 000 | 2 500 | 2 500 | 3 000 | Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, відділ освіти РДА | ||||
Медичне забезпечення |
||||||||||||
45 | Сприяти забезпеченню укомплектування, згідно з нормативами, сфери фізичної культури і спорту лікарями зі спортивної медицини та проводити їх атестацію і підвищення кваліфікації | 2013 – 2017 роки | КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ», відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА | |||||||||
46 | Здійснювати контроль за санітарно-епідеміологічним станом спортивних споруд, місць проведення змагань та учбово-тренувального процесу | 2013 – 2017 роки | КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ», відділ у справах сім’ї, молоді та спорту РДА, районна санітарно-епідеміологічна станція |
Заступник голови районної ради В. Воскобойников