ЛОЗІВСЬКА РАЙОННА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХХХІV сесія VІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 24 липня 2013 року м. Лозова
Про Центр первинної медико-санітарної
допомоги Лозівського району
З метою здійснення структурно-організаційного та фінансово-економічного розмежування первинного та вторинного рівнів надання медичної допомоги, забезпечення доступності і якості первинної медико-санітарної допомоги населенню Лозівського району, відповідно до Закону України від 07.07.2011 № 3611-VI „Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги”, Указу Президента України від 06.12.2005 № 1649/2005 „Про невідкладні заходи щодо реформування системи охорони здоров’я населення”, Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 № 208 „Деякі питання удосконалення системи охорони здоров’я”, наказів Міністерства охорони здоров’я України від 29.06.2011 № 384 „Про затвердження Примірного статуту Центру первинної медико-санітарної допомоги”, від 23.02.2012 № 129 „Про затвердження Примірних штатних нормативів центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги”, від 23.02.2012 №131 „Про затвердження Примірного положення про центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та примірних положень про його підрозділи”, рішення районної ради від 27.06.2013 „Про створення Центру первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району”, керуючись ч. 2 ст.43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, районна рада
В И Р І Ш И Л А:
- Створитикомунальний заклад охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району” шляхом виділу зі складу комунального закладу охорони здоров’я „Лозівська центральна районна лікарня”.
- Затвердити Статут комунального закладу охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району” (додається).
- Визначити Лозівську районну державну адміністрацію уповноваженим органом управління комунального закладу охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району”.
- ДоручитиЛозівській районній державній адміністрації:
4.1. Призначити головного лікаря комунального закладу охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району” за погодженням його кандидатури з районною радою та укласти з ним контракт.
4.2. Затвердити штатний розпис та кошторис комунального закладу охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району”.
4.3. Здійснити передачу необхідного автомобільного транспорту, основних засобів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю, лікарських засобів з балансу комунального закладу охорони здоров’я „Лозівська центральна районна лікарня” на баланс комунального закладу охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної медицини Лозівського району”.
4.4. У зв’язку зі структурно – організаційними змінами внести на розгляд та затвердження районній раді зміни до Статуту комунального закладу охорони здоров’я „Лозівська центральна районна лікарня” та зміни до Переліку підприємств, організацій, закладів і установ, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Лозівського району.
- Головному лікарю комунального закладу охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району” провести державну реєстрацію закладу згідно вимог чинного законодавства.
- Головному лікарю комунального закладу охорони здоров’я „Лозівська центральна районна лікарня” Жовтому І.Ю., у зв’язку зі зміною в організації праці, відповідно до вимог чинного трудового законодавства здійснити необхідні заходи щодо переведення працівників до комунального закладу охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району”.
- Фінансовому управлінню районної державної адміністрації забезпечити фінансування новоствореного комунального закладу охорони здоров’я „Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району” за рахунок коштів районного бюджету.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету та спільної власності територіальних громад (А.В.Семенов).
Голова районної ради І. Нестєров
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішення Лозівської
районної ради
від 24 липня 2013 року
(ХХХІV сесія VІ скликання)
СТАТУТ
комунального закладу охорони здоров’я
«ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО – САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ
ЛОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ»
2013 рік
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги (далі – ЦПМСД) є комунальним закладом охорони здоров′я Лозівської районної ради (далі – Власник), що надає первинну медико-санітарну допомогу населенню Краснопавлівської та Орільської селищних рад, Артільної, Бунаківської, Єлизаветівської, Катеринівської, Кінненської, Комсомольської, Миколаївської, Надеждівської, Новоіванівської, Павлівської, Перемозької, Плисівської, Садівської, Смирнівської, Тихопільської, Царедарівської, Чернігівської, Шатівської, Яковлівської сільських рад Лозівського району (далі – Населення).
1.2. ЦПМСД створений на підставі рішення Лозівської районної ради від 24 липня 2013 року (ХХХІV сесія VІ скликання).
1.3. ЦПМСД заснований на базі відокремленої частини майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Лозівського району в особі Лозівської районної ради.
Уповноваженим органом управління є Лозівська районна державна адміністрація.
1.4. ЦПМСД у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також актами Власника та уповноваженого органу управління і цим Статутом.
- НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ
2.1. Найменування:
повне українською мовою: комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Лозівського району»;
скорочене українською мовою: КЗОЗ «ЦПМСД Лозівського району»;
у разі необхідності:
повне російською мовою: коммунальное учреждение охраны здоровья «Центр первичной медико-санитарной помощи Лозовского района»;
скорочене російською мовою: КУОЗ «ЦПМСП Лозовского района».
2.2. Юридична адреса: Україна, індекс 64602, вул.Лозовского 10, м.Лозова, Харківської області.
- МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. ЦПМСД створений з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення на території Краснопавлівської та Орільської селищних рад, Артільної, Бунаківської, Єлизаветівської, Катеринівської, Кінненської, Комсомольської, Миколаївської, Надеждівської, Новоіванівської, Павлівської, Перемозької, Плисівської, Садівської, Смирнівської, Тихопільської, Царедарівської, Чернігівської, Шатівської, Яковлівської сільських рад Лозівського району заходів, спрямованих на:
— забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою;
— забезпечення керованості та безперервності медичної допомоги.
3.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності ЦПМСД є:
— медична практика;
— організаційно-методичне керівництво та координація діяльності структурних підрозділів ЦПМСД на території Краснопавлівської та Орільської селищних рад, Артільної, Бунаківської, Єлизаветівської, Катеринівської, Кінненської, Комсомольської, Миколаївської, Надеждівської, Новоіванівської, Павлівської, Перемозької, Плисівської, Садівської, Смирнівської, Тихопільської, Царедарівської, Чернігівської, Шатівської, Яковлівської сільських рад, з питань надання Населенню доступної, своєчасної, якісної та ефективної первинної медико-санітарної допомоги;
— організація надання первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі невідкладної, у визначеному законодавством порядку;
— проведення профілактичних щеплень;
— забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря, що надає первинну медико-санітарну допомогу лікаря загальної практики – сімейного лікаря у визначеному законодавством порядку;
— планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення;
— забезпечення дотримання наступності та послідовності у наданні медичних послуг Населенню із закладами охорони здоров’я та установами, що надають вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) та екстрену медичну допомогу (медичний маршрут пацієнта);
— організація відбору та спрямування хворих на консультацію, лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
— забезпечення дотримання стандартів та уніфікованих клінічних протоколів медичної допомоги;
— впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів;
— організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги;
— організація надання паліативної допомоги хворим;
— проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
— направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;
— участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
— організація пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку;
— проведення заходів з попередження і своєчасного виявлення захворювань, зменшення рівня ускладнень, інвалідності та смертності населення, в першу чергу від попереджувальних захворювань та станів;
— координація впровадження та контроль за виконанням місцевих програм та заходів з питань удосконалення надання первинної медико-санітарної медичної допомоги;
— визначення проблемних питань надання первинної медико-санітарної допомоги Населенню та шляхів їх вирішення;
— розробка планів розвитку первинної медико-санітарної допомоги Населенню;
— проведення спільно з санітарно-епідеміологічною службою профілактичних та протиепідемічних заходів;
— визначення потреби структурних підрозділів ЦПМСД та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
— моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
— моніторинг виконання та фінансового забезпечення державних соціальних нормативів із забезпечення Населення первинною медико-санітарною допомогою;
— вивчення, аналіз і прогнозування показників стану здоров’я Населення та участь у розробці заходів, спрямованих на збереження і поліпшення здоров’я Населення;
— забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників ЦПМСД;
— медична практика;
— зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
— інші функції, що випливають з покладених на ЦПМСД завдань.
3.3. ЦПМСД може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
- ПРАВОВИЙ СТАТУС
4.1. ЦПМСД є юридичною особою публічного права.
4.2. ЦПМСД набуває статусу юридичної особи з дня його державної реєстрації.
4.3. ЦПМСД проходить державну реєстрацію, акредитацію та отримує ліцензію на здійснення медичної практики та інші дозвільні документи відповідно до чинного законодавства України.
4.4. ЦПМСД користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.
4.5. ЦПМСД є неприбутковою установою.
4.6. Збитки, завдані ЦПМСД внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неправомірними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.7. Для здійснення господарської діяльності ЦПМСД залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.8. ЦПМСД має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.9. Власник та уповноважений орган управління не відповідають за зобов’язаннями ЦПМСД, а ЦПМСД не відповідає за зобов’язаннями Власника та уповноваженого органу управління, окрім випадків передбачених законодавством.
4.10. ЦПМСД має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України.
4.11. ЦПМСД є учбовою базою для підготовки лікарів-інтернів та учнів та студентів медичних училищ, коледжів.
4.12. Участь ЦПМСД в об’єднаннях та інших професійних формуваннях здійснюється в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
4.13. ЦПМСД несе відповідальність за своїми зобов’язаннями згідно до чинного законодавства України.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
5.1. ЦПМСД має право:
5.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм їх власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на ЦПМСД завдань.
5.1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм їх власності та підпорядкування, а також фізичними особами – підприємцями відповідно до законодавства.
5.1.3. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
5.1.4. Залучати підприємства, установи, організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством України порядку.
5.1.5. Створювати філії, представництва, відділення, інші структурні підрозділи та відокремлені структурні підрозділи.
5.1.6. Визначати необхідність в ресурсах і здійснювати їх придбання з урахуванням лімітів на дані ресурси.
5.1.7. Проходити акредитацію.
5.1.8. Здійснювати інші права, що не суперечать діючому законодавству України.
5.2. ЦПМСД:
5.2.1. Забезпечує своєчасну сплату відрахувань згідно з чинним законодавством.
5.2.1. Здійснює оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи.
5.2.2. Здійснює придбання матеріальних ресурсів у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб – підприємців.
5.2.3. Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
5.2.4. Здійснює заходи по вдосконаленню організації оплати праці працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості як в результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи ЦПМСД та забезпечує виплату працівникам заробітної плати не рідше, ніж це передбачено чинним законодавством України.
5.2.5. Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
- УПРАВЛІННЯ
6.1. Очолює ЦПМСД головний лікар, який призначається на посаду уповноваженим органом управління шляхом укладання контракту за погодженням з Лозівською районною радою. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, інші умови визначаються контрактом.
6.2. Повноваження головного лікаря:
6.2.1. Здійснює загальне керівництво ЦПМСД.
6.2.2. Спрямовує і координує заходи, що належать до компетенції ЦПМСД.
6.2.3. Призначає на посади та звільняє своїх заступників, розподіляє обов’язки між ними.
6.2.4. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
6.2.5. Затверджує плани роботи ЦПМСД та його структурних підрозділів, затверджує положення про структурні підрозділи ЦПМСД.
6.2.6. Затверджує режим роботи ЦПМСД та його структурних підрозділів за поданням їх керівників.
6.2.7. Організує контроль за виконанням планів та дотриманням графіків роботи підрозділів ЦПМСД.
6.2.8. Видає накази по ЦПМСД, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників ЦПМСД.
6.2.9. Затверджує посадові інструкції працівників ЦПМСД.
6.2.10. Забезпечує впровадження і вдосконалення системи управління якістю у ЦПМСД.
6.2.11. Забезпечує впровадження і вдосконалення системи мотивації праці у ЦПМСД.
6.2.12. Заохочує працівників та накладає стягнення у встановленому законодавством порядку.
6.2.13. Укладає договори, видає довіреності, відкриває в органах Держказначейства, в установах банків рахунки від імені ЦПМСД тощо.
6.2.14. Діє без довіреності від імені ЦПМСД, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, в органах судової влади, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами і вирішує питання діяльності ЦПМСД в межах та порядку, встановленому Статутом та законодавством.
6.2.15. Укладає від імені уповноваженого органу управління колективний договір з профспілковим чи іншим уповноваженим на представництво трудового колективу ЦПМСД органом, а у разі відсутності такого органу — представниками працівників, обраними і уповноваженими трудовим колективом ЦПМСД.
6.2.16. Розпоряджається коштами та майном відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
6.2.17. Підписує та подає на затвердження до Власника Статут за попереднім погодженням з уповноваженим органом управління, проекти змін до Статуту.
6.2.18. Визначає організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис та подає їх на затвердження до уповноваженого органу управління.
6.2.19. Встановлює працівникам розміри посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат на умовах, передбачених колективним договором та чинним законодавством.
6.3. Безпосередньо підпорядковується Власнику та уповноваженому органу управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на ЦПМСД завдань і здійснення ним своїх функцій.
В питаннях організації лікувального процесу головний лікар також підпорядкований Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації.
6.4. Вирішує інші питання діяльності ЦПМСД у відповідності із законодавством України.
6.5. Головний лікар ЦПМСД та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
- СТРУКТУРА
7.1. Структурними підрозділами ЦПМСД є:
7.1.1. Адміністративна частина/управління.
7.1.2. Господарська частина.
7.1.3. Лікувально-профілактична служба, що складається з відділення загальної практики — сімейної медицини, амбулаторій загальної практики — сімейної медицини, які є відокремленими структурними підрозділами ЦПМСД:
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с.Артільне;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с.Бунакове;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с.Єлизаветівка;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с-ще Комсомольське;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини смт Краснопавлівка;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с.Олександрівка;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини смт Орілька;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с.Перемога;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с.Смирнівка;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с.Царедарівка;
— амбулаторія загальної практики — сімейної медицини с.Яковлівка.
7.2. У сільській місцевості долікарську медичну допомогу надають медичні пункти (фельдшерсько-акушерські), які є відокремленими структурними підрозділами ЦПМСД:
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Герсеванівка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Катеринівка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с-ще Кінне;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Копані;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Мальцівське;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Миколаївка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Миронівка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Михайлівка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Надеждівка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Нова Іванівка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Павлівка Друга;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Петрівське;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Петропілля;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Плисове;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Полтавське;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Радянське;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Реводарівка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Садове;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Тихопілля;
— фельдшерсько-акушерський пункт с.Федорівка;
— фельдшерсько-акушерський пункт с-ще Чернігівське.
7.3. З метою збільшення доступності ЦПМСД для населення віддалених від місця розташування амбулаторій та ФАП населених пунктів за ініціативою органу місцевого самоврядування, керівництва підприємства, установи або організації за погодженням з головним лікарем можуть організовуватись медичні пункти тимчасового базування.
- МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ
8.1. Майно ЦПМСД становлять основні фонди, оборотні кошти а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі ЦПМСД.
8.2. Майно ЦПМСД є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ Лозівського району та закріплюється за ним на праві оперативного управління.
8.3. Власник майна – Лозівська районна рада.
8.4. Орган управління майном – Лозівська районна державна адміністрація.
8.5. Здійснюючи право оперативного управління ЦПМСД володіє, користується та розпоряджається закріпленим за ним майном у порядку визначеному законодавством та цим Статутом.
8.6. Джерелами формування майна ЦПМСД є:
— капітальні вкладення і кошти з бюджету;
— позабюджетні кошти, отримані від юридичних осіб та фізичних осіб, які надходять на рахунок ЦПМСД в порядку, що не суперечить чинному законодавству;
— благодійні (добровільні) внески і пожертви від юридичних та фізичних осіб;
— амортизаційні відрахування;
— майно, передане Власником або органом управління майном;
— інші джерела, не заборонені законодавством України.
8.7. Основним джерелом фінансування ЦПМСД є кошти місцевого бюджету.
8.8. ЦПМСД має право надавати в тимчасове користування або в позику належні їй будинки, споруди, устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, також списувати їх з балансу, здійснювати аналогічні дії по продажу та передачі майна громадянам відповідно до чинного законодавства України.
8.9. Збитки, завдані ЦПМСД в результаті порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються ЦПМСД відповідно до чинного законодавства України.
9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
9.1. Працівники ЦПМСД мають право брати участь в управлінні ЦПМСД через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи ЦПМСД.
ЦПМСД зобов’язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
9.2. Трудовий колектив ЦПМСД складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Закладом.
9.3. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією ЦПМСД регулюються колективним договором.
9.4. Право укладання колективного договору від імені ЦПМСД надається головному лікарю, а від імені трудового колективу — уповноваженому ним органу.
9.5. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників ЦПМСД та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Положення та колективного договору.
9.6. Джерелом коштів на оплату праці працівників ЦПМСД є кошти бюджету.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення головного лікаря ЦПМСД визначаються контрактом, укладеним із уповноваженим органом управління.
9.7. Оплата праці працівників ЦПМСД здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються ЦПМСД після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
9.8. Працівники ЦПМСД провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
10. КОНТРОЛЬ ТА ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ
10.1. Внутрішній контроль якості надання первинної медико-санітарної допомоги Населенню організується на принципах безперервного її підвищення і здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої допомоги вимогам державних галузевих стандартів медичної допомоги (медичних стандартів, клінічних протоколів, табелів оснащення), нормативів, уніфікованих та локальних клінічних протоколів і здійснюється шляхом моніторингу за визначеними індикаторами використання медико-організаційних технологій та стандартів медичної допомоги.
10.2 Внутрішній контроль якості надання первинної медико-санітарної допомоги покладається на завідувачів структурними підрозділами ЦПМСД.
Вибірковий внутрішній контроль якості роботи здійснюється за напрямками діяльності ЦПМСД та включає експертизу летальних випадків, випадків ускладнень, випадків захворювань з подовженими чи укороченими термінами лікування (чи тимчасової непрацездатності), випадків пізньої госпіталізації, випадків з розбіжністю доклінічних та клінічних діагнозів, випадків, що супроводжувалися скаргами пацієнтів чи їх родичів, для чого створюється клініко-експертна комісія.
10.3. Зовнішній контроль якості надання первинної медико-санітарної допомоги Населенню здійснюється клініко-експертною комісією Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації. Такий контроль здійснюється під час проведення виїзних комісійних перевірок або невиїзних перевірок шляхом запиту та отримання від ЦПМСД необхідних документів для експертизи первинної медичної документації.
10.4. Внутрішній і зовнішній контроль якості надання первинної медико-санітарної допомоги Населенню здійснюється із обов’язковим врахуванням результатів вивчення оцінки пацієнтами якості отриманої допомоги.
10.5. Оцінка ефективності та якості надання первинної медико-санітарної допомоги проводиться відповідно до встановлених Міністерством охорони здоров’я України індикаторів.
10.6. Контроль за дотриманням санітарного порядку і правил та проведення протиепідемічних заходів здійснює територіальна санітарно-епідеміологічна служба.
10.7. Координуюча, консультативна та дорадча функції з питань організації управління якістю первинної медико-санітарної допомоги в ЦПМСД покладаються на його медичну раду.
11. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
11.1. Припинення діяльності ЦПМСД здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) або ліквідації за рішенням уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених законодавством – за рішенням суду. У випадку реорганізації права та обов’язки закладу переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства України.
11.2. Ліквідація ЦПМСД проводиться призначеною уповноваженим органом управління ліквідаційною комісію, а в разі ліквідації ЦПМСД за рішенням суду – ліквідаційною комісію, що призначається цим органом.
11.3. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами визначається органом, що прийняв рішення про ліквідацію, відповідно до чинного законодавства України. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню справами ЦПМСД.
11.4. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно ЦПМСД, визначає його кредиторів та дебіторів, розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку. Майно ЦПМСД, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, використовується за вказівкою уповноваженого органу управління.
11.5. Працівникам ЦПМСД, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства України про працю.
11.6. Ліквідація ЦПМСД вважається завершеною, а ЦПМСД таким, що припинив свою діяльність, з моменту внесення запису про припинення юридичної особи до державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.